Sunday, August 17, 2014
ହୈପୀ ବର୍ଥ ଡେ କହ୍ନେଇ
ଆଜି ଆମ କାଳିଆର ବର୍ଥ ଡେ । କାଳିଆ କୁ ଦେଖିବାକୁ ମନ୍ଦିରଗୁଡ଼ିକରେ ଭିଡ଼ । ମନ୍ଦିରକୁ ଭକ୍ତ ଭକ୍ତିନୀ ଙ୍କ ସୁଅ ଛୁଟିଚି । ଝିଅମାନେ କାଳିଆକୁ ଆଖି ମାରି ମନେମନେ ଭଗବାନଙ୍କୁ ପଚାରୁଛନ୍ତି "ପ୍ରଭୂ ଏଠି କେତେ ମେଣ୍ଢା ବୁଲୁଛନ୍ତି ମୋ ମେଣ୍ଢା ଟା କିଏ ଟିକେ ଇଶାରା ଦେଲେ ଜାଣିଯାନ୍ତି । ସେପଟେ ଟୋକାମାନେ ଝିଅମାନଙ୍କୁ ଭକୁଆ ହୋଇ ଭୋକିଲା କୁକୁର ଭଳି ଖାଲି ବଲବଲ କରି ଅନେଇଥାନ୍ତି । କାଳିଆ ପାଖରେ ହାଜରହେଲେ କେତେ କେତେ କଥା ମାଗିପକାନ୍ତି । ମର୍ଡନ୍ ଯୁଗର ପିଲା ପ୍ରଭୂ ନକହି ବସ୍ ସର୍ ଆଦି ସମ୍ଭୋଧନ କରି ନିଜର ଇଛା ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷା ଶୁଣାନ୍ତି । ଏ ତ ଗଲା ଫେସ୍ ବୁକ୍ ଜେନେରେସନ୍ କଥା କିନ୍ତୁ ଏମାନଙ୍କ ମାଆ ବାପା ମାନଙ୍କ ଗୁହାରି ଜାଣିଲେ ଆପଣ ମୁଣ୍ଡରେ ହାତଦେବେ । ତାଙ୍କ ଭିତରୁ ଅଧିକାଂଶ ସେଲେରୀ ବଢୁ ବଜାର ଦର କମ୍ ଭଳି ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର ଦ୍ରବ୍ୟ ଧନ ଜନ ଆଦି ମାଗି ଘରକୁ ଫେରନ୍ତି । ଏସବୁ ଶୁଣି କହ୍ନେଇ ମୁହଁ ଫୁଲେଇ କି କହିବ "ଯୁଗ ବଦଳିଲାଣି ତମେ ସବୁ ଇଂରେଜ ହେଇଗଲଣି ବର୍ଥ ଡେ କେକ୍ କାଟୁଛ ମୋ ବର୍ଥ ଡେ ରେ ସେଇ କ୍ଷୀର କଦଳୀ ଲହୁଣୀ ? "
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ଓଡ଼ିଆମାନେ Cockroachକୁ ଅସରପା କାହିଁକି କୁହନ୍ତି ?
ପୂର୍ଣ୍ଣଚନ୍ଦ୍ର ଭାଷାକୋଷରେ ଅସରପା ଶବ୍ଦର ଵିଶେଷ୍ୟ ଅର୍ଥ Cockroach ତଥା ଵିଶେଷଣ ଅର୍ଥ ମନ୍ଦବୁଦ୍ଧି,ଅପ୍ରତିଭ,ମୂର୍ଖ ତଥା ଅଥରପା ଲେଖା ହୋଇଛି । ଅଥରପ...
-
ଵର୍ତ୍ତମାନ ଯୁଗରେ କାଳିଚରଣ ପଟ୍ଟନାୟକ ଜନସମାଜ ମଧ୍ୟରେ କଵିଚନ୍ଦ୍ର ଭାବେ ପରିଚିତ ତେବେ ତାଙ୍କ ପୂର୍ଵରୁ ଆହୁରି ଅନେକ ସାହିତ୍ୟ ସ୍ରଷ୍ଟା କଵିଚନ୍ଦ୍ର ଉପାଧି ଲାଭକରିଛନ୍...
-
ଵିଶ୍ଵରେ ଵର୍ତ୍ତମାନ ଭୀଷଣ କରୋନା ଵିପତ୍ତି ପଡି଼ଛି କିନ୍ତୁ ଏହା ମଧ୍ଯରେ ଗୋଟାଏ ମହତ୍ତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରଶ୍ନକୁ ନେଇ ଓଡ଼ିଶାର ବୁଦ୍ଧିଜୀଵୀ ମହଲରେ ଆଉଥରେ ଆଲୋଚନା ପର୍ଯ୍ୟ...
-
ବିଂଶ ଶତାବ୍ଦୀର ଓଡ଼ିଆ ସାହିତ୍ୟ ସମାଜ ରେ ହୋଇଥିଲା ଏକ ସାହିତ୍ୟ ଯୁଦ୍ଧ ଯାହା “ବୀଜୁଳୀ-ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ସଂଘର୍ଷ” ନାମରେ ଜଣାଶୁଣା । ଗୋଟିଏ ପଟରେ ଥିଲେ କବିବର ରାଧାନାଥ ...
No comments:
Post a Comment